Kategórie
 
 
 
 
 

Ako dokladovať náhradné plnenie?

 

Informácie(prílohy,tlačivá) z ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny nájdete na stránke UPSVR

Povinnosti zamestnávateľov a možnosti pri zamestnávaní občanov so ZP

 

Od nás ako chránenej dielne obdržíte potvrdenie o realizovanej objednávke, ktoré vám zašleme po obdržaní úhrady faktúry. Toto potvrdenie spolu s fotokópiou faktúry a dokladu o úhrade priložíte ku spomínanému výkazu a tým máte nárok odpočítať si sumu realizovanej objednávky od vykázaného odvodu za nesplnenie povinného podielu zamestnancov so zdravotným postihnutím.

Podľa interných smerníc úpsvar platbu za odobratý tovar alebo poskytnutú službu je zamestnávateľ povinný uhradiť najneskôr do 31. marca nasledujúceho kalendárneho roka.

Potvrdenie pre zamestnávateľa o zadaní a raelizácii zákazky na rok 2023 (príloha č.3)
Priloha_k_potvrdeniu_pre_zamestnavatela_na_rok_...
Ročný výkaz o plnení povinného podielu zamestnávania  občanov so zdravotným   postihnutím
Postavenie chránenej dielne Virtue s.r.o. ÚPSVR - Nové Mesto nad Váhom

Týmto spôsobom ušetríte svoje financie a získate za ne tovar alebo službu, ktorú skutočne využijete. Ako náhradné plnenie môžete využiť našu ponuku pracovných a voľnočasových odevov s potlačou alebo výšivkou. Ale radi vyhovieme aj Vašim individuálnym požiadavkám.
 

Vypočítať a vyžiadať náhradné plnenie

 

Kontaktujte nás.
Máte otázky? Chcete objednať odevy s potlačou a výšivkou cez chránenú dielňu HABI.SK – Virtue s.r.o.? Informujte sa emailom info@habi.sk alebo telefonicky +421 903 752 309.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia