Kategórie
 
 
 
 
 

Doprava a doručenie

Aká je doba dodania?

Doba dodania produktov, ktoré sú na sklade je 4 - 10 pracovných dní.
V prípade vyšívania a potlače na zákazku je doba dodania produktov určená na základe dohody.
 

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Po odoslaní balíčka ti na e-mail zašleme potvrdenie o odoslaní tvojej objednávky spolu s faktúrou. O plánovanom doručení budeš informovaný/-á emailovou správou od kuriéra Slovenskej pošty, či DPD na emailovú adresu, ktorú si zadal/-a v poslednom kroku objednávky.
Odkaz na sledovanie zásielky, funguje od momentu, kedy zásielku prevezme náš logistický partner, Slovenská pošta, či DPD. To môže byť až o niekoľko dní. V prípade, že bola objednávka odoslaná vo viacerých balíčkoch, obdržíš pre každý samostatný odkaz na sledovanie a faktúru.

Ako viem, že som zadal/-a svoju objednávku správne?

Svoju objednávku si môžeš otvoriť a skontrolovať prostredníctvom odkazu, ktorý od nás obdržíš v emaili o potvrdení objednávky. Tiež si ju môžeš priamo otvoriť v prehľade objednávok vo svojom zákazníckom účte. Jednoducho sa do svojho účtu prihlás pod svojou emailovou adresou a heslom a prejdi do sekcie "Objednávky", kde nájdeš prehľad všetkých svojich objednávok.

Aká je cena poštovného?

Náklady na dodanie a tiež vrátenie tovaru hradí zákazník. Poštovné za dodanie tovaru je teda: ZASIELKOVŇA – v prípade tejto voľby je cena doručenia zásielky od 3,50€
SLOVENSKÁ POŠTA – zaslanie balíka na adresu v prípade tejto voľby je cena doručenia zásielky od 4,85€
KURIÉR – v prípade tejto voľby je cena doručenia zásielky od 4,85€
Vrátenie tovaru u nášho partnera Slovenská pošta a.s. je zvyčajne okolo 4,00€.
Na vrátenie tovaru môžete použiť aj zásielkovňu.

Čo mám robiť, ak dostanem poškodený tovar?

Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho samozrejme bezplatne vrátiť späť, s uvedeným dôvodom pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti peniaze rovnakým spôsobom, ktorý si si zvolil/a ako spôsob platby. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj prosím svoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu (IBAN a BIC sú povinné), aby sme ti mohli vrátiť peniaze.

Čo je čiastočné doručenie / rozdelenie objednávky?

Je pre nás dôležité, aby tvoja objednávka dorazila čo naskôr. Preto sa vo výnimočnom prípade môže stať, že objednávku rozdelíme na niekoľko balíkov a tým zaistíme, že dostaneš objednané položky čo najskôr.

Kým bude môj balík doručený?

Naše balíky doručuje náš logistický partner, ktorým je Slovenská pošta, Packeta (zásielkovňa), DPD.

Môžem mať odlišnú dodaciu a fakturačnú adresu?

Áno, tvoja fakturačná a dodacia adresa môžu byť odlišná.

 

Jednoducho si svoju fakturačnú adresu a adresu doručenia nastav ešte predtým, ako objednávku dokončíš.


Môžem si zmeniť adresu doručenia pre už potvrdenú objednávky?

Bohužiaľ, následná zmena adresy doručenia už z našej strany nie je možná, keďže objednávka je už vo fáze spracovania.

Po odoslaní objednávky ti zašleme email s číslom a odkazom na sledovanie zásielky. Hneď ako balíček preberie náš logistický partner, Slovenská pošta, bude číslo na sledovanie zásielky fungovať. Pomocou tohto čísla si priamo na stránkach prepravcu: https://www.posta.sk/zmena-zasielky následne môžeš zmeniť svoju adresu doručenia alebo balíček presmerovať na poštu.

Ak vám nevyhovuje dátum alebo miesto doručenia balíka v prípade logistického partnera DPD, môžete si balík presmerovať. Urobiť tak môžete pomocou linku, ktorý vám DPD zašle e-mailom alebo v sms. Ak link na presmerovanie nedostanete, kontaktujte DPD zákaznícky servis e-mailom na dpd@dpd.sk, pomôžu vám s presmerovaním zásielky.

Pokiaľ nebude možné nájsť tebou zadanú adresu doručenia alebo tvoju objednávku doručiť, bude vrátená späť k nám na sklad. Akonáhle balík obdržíme a skontrolujeme, vrátime ti peniaze rovnakým spôsobom platby.

Môžem si nechať doručiť moju zásielku aj do zásielkovne alebo na poštu?

Áno, balíček je možné doručiť aj do zásielkovne alebo na poštu. Jednoducho si svoje želané produkty vlož do svojho košíka, prejdi k pokladni a vyber si miesto vydvihnutia.

Do ktorých krajín je možné doručiť tovar?

Tovar objednaný na www.habi.sk môže byť doručený len v rámci Slovenskej republiky.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia