Kategórie
 
 
 
 
 

Platba

Čo znamená SEPA a IBAN?

SEPA (Single Euro Payments Area) znamená jednotná oblasť pre platbu v eurách. Označuje sa tak nová jednotná regulácia pre vnútroštátne a európske platby.

IBAN (International Bank Account Number) je medzinárodné číslo bankového účtu, pred ktorým sú uvedené písmená "SK". Celkovo sa skladá z 24 znakov (2 písmená a 22 číslic) a predstavuje číslo, ktoré nahradzuje všetky údaje o účte (číslo účtu a bankový kód v Slovenskej republike).

Ako funguje proces platby na dobierku a následné vrátenie peňazí v prípade vrátenia tovaru?

V prípade, že si si zvolil/-a platbu na dobierku maj, prosím, na pamäti, že za tovar zaplatíš až v momente doručenia tvojho balíku kuriérom alebo na pošte.

 

 

Ak sa neskôr tovar rozhodneš vrátiť, peniaze ti vrátime bankovým prevodom.

Pokiaľ si platil/a dobierkou, aby sme ti mohli vrátiť peniaze pošli nám svoje bankové údaje (IBAN) nasledovným spôsobom:

 

1. Stiahni si vzorový formulár na reklamáciu/vrátenie tovaru, ktorý nájdeš tu: HABI VRÁTENIE TOVARU (docx)

2. Vypíš časť „KUPUJÚCI“

3. Ešte raz skontroluj:

- Meno
- Priezvisko
- Emailovú adresu
- IBAN - medzinárodné číslo bankového účtu, ktoré začína písmenami "SK" a celkovo sa skladá z 24 znakov (2 písmená a 22 číslic). Predstavuje číslo, ktoré nahradzuje všetky údaje o účte (číslo účtu a bankový kód v Slovenskej republike.

Ihneď akonáhle uložíš alebo vypíšeš svoje bankové údaje vo vzorovom formulári na reklamáciu/vrátenie tovaru zašli ho emailom na zakaznickyservis@habi.sk , spustíme proces refundácie peňazí za vrátený tovar na tvoj bankový účet. Nezabudni vypísaný formulár priložiť do balíčka s vráteným tovarom.

Kde na svojej platobnej karte nájdem bezpečnostný kód?

Overovací kód karty (CVC) je trojmiestny bezpečnostný kód kreditnej karty umiestnený na zadnej strane karty.

Ako sa vykazuje DPH?

DPH je samozrejme uvedená v každej faktúre zvlášť.

Aké typy platby sú k dispozícii?

Môžeš si vybrať z nasledujúcich platobných možností: platba platobnou kartou (VISA, Mastercard, Maestro) a platba na dobierku.

Prečo bola zamietnutá platba platobnou kartou?

Môže sa stať, že nie je možné platiť kreditnou kartou z rôznych dôvodov, napr.: technické problémy, chyba v údajoch, platnosť karty, chýbajúce overenie a pod. Ako alternatívu ponúkame iné platobné metódy: dobierka.

Kedy bude suma odpočítaná z mojej platobnej karty?

Pri procese platby sú pre teba zakúpené položky rezervované a z tvojej platobnej karty bude odpočítaná celková účtovaná čiastka objednaných položiek.

Kedy a ako dostanem svoju faktúru?

Faktúru obdržíš prostredníctvom e-mailu, hneď ako ti objednávku odošleme.

Môžem platiť na splátky?

Bohužiaľ, momentálne neposkytujeme možnosť nákupu na splátky.

Môžem si tiež objednať bez DPH (tax-free)?

Objednávky bez zaplatenia dane (tax-free orders) nie sú možné.

Môžem dostať faktúru na meno mojej spoločnosti?

Áno je možné mať firemný zákaznícky účet.

 

Dostanem potvrdenie o prijatí platby?

Pokiaľ si si ako spôsob platby zvolil/a platbu platobnou kartou, objednávka bude dokončená po úspešnom prevode čiastky. Potvrdenie o platbe sa teda pre tieto spôsoby objaví v okne internetového prehliadača. V prípade platby na dobierku prebehne platobný proces pri doručení zásielky naším poskytovateľom logistických služieb.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia