Kategórie
 
 
 
 
 

Môj účet

Môžem si upraviť svoje dáta?

Po prihlásení cez „Prihlásenie“ do svojho zákazníckeho účtu si v sekcii "Správa Vášho účtu" môžeš upraviť svoje osobné údaje (meno, telefónne číslo, email, ...).
 

 

Svoju adresu si môžeš zmeniť pri svojej ďalšej objednávke - jednoducho zadaj svoju novú adresu doručenia alebo novú fakturačnú adresu v procese objednávky.

Bohužiaľ, zmena adresy pre už existujúcu a potvrdenú objednávku nie je možná. Avšak, žiadne obavy. Ak si si svoju objednávku objednal/-a na nesprávnu adresu doručenia, balíček sa automaticky vráti späť k nám a v prípade, že už bola objednávka zaplatená Ti budú peniaze vrátené rovnakým spôsobom platby. Následne si môžeš tovar objednať ešte raz.

Pri zmene svojich osobných údajov od nás vždy dostaneš potvrdzujúci email.

Je registrácia spoplatnená?

Registrácia je a zostane bezplatná.

Ako môžem zmazať môj účet?

Zrušenie zákazníckeho účtu môžete urobiť v sekcii „Používateľské konto“ tlačidlom „Odstránenie účtu“


Ako sa môžem zaregistrovať?

Pre vytvorenie zákazníckeho účtu klikni na odkaz »Prihlásenie« v záhlaví stránky – ikona hlavy alebo v pätičke odkaz „Prihlásenie“. Potom v sekcii pre prihlásenie klikni na odkaz »Registrácia« a vyplň registračný formulár. Zákaznícky účet si môžeš tiež nastaviť pohodlne behom prvej objednávky. V oboch prípadoch je potrebné zadať svoju e-mailovú adresu a heslo. S týmito údajmi sa môžeš kedykoľvek prihlásiť, prezerať si alebo si upravovať dáta.

Kde zistím viac o mojich údajoch a o práve na prenos osobných údajov?

Chceš vedieť viac o svojich dátach? Pre uplatnenie svojho práva na prenos osobných údajov (čl. 20 GDRP) kontaktuj náš zákaznícky servis e-mailom na zakaznickyservis@habi.sk


Budú moje údaje poskytnuté tretím stranám?
Striktne uschovávame všetky zákaznícke dáta a neposkytujeme ich tretím stranám.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia