Kategórie
 
 
 
 
 

Vrátenie tovaru a vrátenie peňazí

Ako môžem vrátiť tovar?

Každá naša zásielka obsahuje dodací list, ktorého súčasťou je internetová adresa, kde nájdeš dokumenty potrebné pre vrátenie tovaru - formulár na vrátenie.

Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tvoja objednávka bude doručená v niekoľkých balíčkoch. Pri vrátení sa preto uisti, že v balíčku posielaš späť len tie položky, ktoré sú uvedené na dodacom liste. V opačnom prípade sa môže proces vrátenia tovaru predĺžiť.

 

A takto jednoducho môžeš vrátiť tovar:

1. Zabaľ tovar do rovnakého balíčku, v ktorom bol doručený.

2. Pribaľ formulár na vrátenie. Formulár na Odstúpenie od zmluvy/vrátenie tovaru nájdeš tu: HABI VRÁTENIE TOVARU. Reklamačný protokol/vrátenie tovaru nájdeš tu: HABI REKLAMÁCIA TOVARU (docx).

3. Na dobre zatvorený balík napíš adresu príjemcu: VIRTUE s.r.o., Malinovského 243, 916 21 Čachtice.

4. Prines balík na najbližšiu pobočku Slovenskej pošty alebo si objednaj kuriéra, ktorý tvoj balík vyzdvihne. Urobiť tak môžeš na stránkach Slovenskej pošty alebo prostredníctvom infolinky dostupnej na tel. čísle 0850 122 413. Za zaslanie balíčka si pošta účtuje okolo 4 €.

 V prípade otázok sa, prosím, obráť na náš zákaznícky servis.

Hodnota faktúry bude vrátená prostredníctvom zvoleného spôsobu platby po kontrole vrátených položiek. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj, prosím, svoje bankové údaje do Formulára na reklamáciu/vrátenie tovaru (IBAN je povinný) odošli ho emailom na zakaznickyservis@habi.sk a vytlačený ho prilož do balíčka aby sme ti mohli vrátiť peniaze. Nezabudni nám tovar vrátiť v rovnakom stave, v akom bol doručený.

 

Ako dlho trvá prevod peňazí na účet?

Čiastka ti bude pripísaná na účet do 14 dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar. Peniaze budú vrátené spôsobom, ktorý si si zvolil/-a pre platbu. V prípade platby na dobierku, zadaj tvoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu, aby sme ti mohli sumu poslať bankovým prevodom.

Je možná priama výmena vráteného tovaru?

Bohužiaľ, priama výmena tovaru nie je možná. Produkt ale môžeš vrátiť a akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti peniaze tým istým spôsobom, ktorý si si zvolil/-a pri platbe objednávky. Pokiaľ si tovar platil/-a na dobierku zadaj, prosím, tvoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu (IBAN a BIC sú povinné), aby sme ti mohli vrátiť peniaze. Nový produkt si jednoducho objednaj z nášho e-shopu.

Čo sa stane s mojím tovarom potom, ako ho vrátim späť?

Po zabalení vráteného tovaru do jeho pôvodného balíka a odovzdaní ho na niektorej z pobočiek Slovenskej pošty je balík na ceste späť do nášho skladu.

 

Po prijatí balíka na náš sklad je proces nasledovný:

1) Vrátený tovar je skontrolovaný a spustí sa proces vrátenia finančných prostriedkov späť na tvoj účet

2) Akákoľvek oprava, údržba alebo vyčistenie vráteného tovaru je uskutočnené priamo na mieste

3) Následne potom je tovar opäť zabalený a pripravený na opätovný predaj

Akékoľvek produkty, ktoré sú poškodené a nemôžu byť opätovne predávané sú odovzdané našim partnerom, ktorí sa postarajú o ich recykláciu. Záleží nám na našej planéte a na dopade, ktorý máme na ňu my.

 

Kde môžem odovzdať tovar na vrátenie?

Vrátenie tovaru je možné dvoma spôsobmi pomocou Slovenskej pošty. Najjednoduchším spôsobom je vrátenie balíčka na najbližšej pobočke Slovenskej pošty. Ak chceš, aby tvoj balíček bezplatne vyzdvihol kuriér, objednaj si ho na stránkach Slovenskej pošty alebo priamo kontaktuj zákaznícky servis Slovenskej pošty na čísle 0850 122 413.

Ako môžem reklamovať produkt?

Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho samozrejme bezplatne vrátiť späť s uvedením dôvodov pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti peniaze tým spôsobom, ktorý si zvolil/-a ako spôsob platby. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj, prosím, svoje bankové údaje do Formulára na reklamáciu/vrátenie tovaru (IBAN je povinný) odošli ho emailom na zakaznickyservis@habi.sk a vytlačený ho prilož do balíčka aby sme ti mohli vrátiť peniaze.  Nový produkt si jednoducho objednaj z nášho e-shopu.

Musím platiť za vrátenie tovaru?

Poštovné za vrátenie tovaru hradíte vy. Vrátenie tovaru nie je teda úplne zadarmo, poštovné je okolo 4€.

Koľko dní mám na vrátenie tovaru?

Tovar môžeš vrátiť do 14 dní po obdržaní objednávky. Viac informácii o tom, ako vrátiť tovar nájdeš v dokumente Všeobecné obchodné podmienky.

Dostanem potvrdenie o prijatí mojej vrátenej zásielky?

Áno, potom ako obdržíme vrátenú zásielku ti zašleme potvrdzujúci e-mail.

Ako mi budú vrátené peniaze?

Peniaze za vrátený tovar obvykle vraciame spôsobom, ktorý si si zvolil/-a pri platbe tovaru. Pri platbe kreditnou kartou vrátime čiastku na tvoju kreditnú kartu. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj, prosím, svoje bankové údaje do Formulára na reklamáciu/vrátenie tovaru (IBAN je povinný) odošli ho emailom na zakaznickyservis@habi.sk a vytlačený ho prilož do balíčka aby sme ti mohli vrátiť peniaze.  V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vrátenia peňazí kontaktuj náš zákaznícky servis.

 

Čo je IBAN?

IBAN (International Bank Account Number) je medzinárodné číslo bankového účtu, pred ktorým sú uvedené písmená "SK". Celkovo sa skladá z 24 znakov (2 písmená a 22 číslic) a predstavuje číslo, ktoré nahradzuje všetky údaje o účte (číslo účtu a bankový kód v Slovenskej republike).


Na akú adresu mám poslať tovar určený pre vrátenie?

Adresa doručenia, na ktorú má byť odoslaná tvoja zásielka, bude automaticky uvedená vo FORMULÁRI NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY pre vrátenie tovaru, ktorú si môžeš stiahnuť tu (docx). Formulár pre vrátenie musí byť priložený v balíčku a adresu Virtue s.r.o., Malinovského 243, 916 21 Čachtice, jednoducho napíš na obal balíka. Vrátenie tovaru je možné na pobočke Slovenskej pošty.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia