Kategórie
 
 
 
 
 

Objednávka

Ako si môžem objednať?

Objednávanie je úplne jednoduché: po vložení požadovaných položiek do nákupného košíka klikni na možnosť »Pokladňa«. Pre uskutočnenie objednávky je potrebné vytvoriť si zákaznícky účet. Ak si novým zákazníkom, urobiť tak môžeš v procese objednávky. Ak už máš zákaznícky účet, jednoducho sa prihlás pomocou svojich užívateľských údajov (e-mailovej adresy a hesla). Následne prejdeš procesom objednávky v troch krokoch (adresa - spôsob platby - potvrdenie objednávky).
 

Ako si môžem zobraziť svoje predošlé objednávky?

Ak si chceš zobraziť svoje predošlé objednávky, prihlás sa do svojho zákazníckeho konta na HABI.SK pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla. Prejdi do svojho zákazníckeho účtu (ikona panáčika) „Správa Vášho účtu“ a následne vyber sekciu "Objednávky", kde nájdeš prehľad všetkých svojich objednávok.

Môžem si objednať aj do zahraničia?

Tovar objednaný na www.habi.sk môže byť doručený len v rámci Slovenskej republiky. Ak chceš vždy dostať informácie o tom, keď bude Habi dostupný aj v ďalších krajinách, prihlás sa k odberu nášho newslettera.

Čo sa stane po dokončení objednávky?

Po odoslaní objednávky dostaneš potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky s informáciami o objednaných produktoch, fakturačnej a dodacej adrese a zvoleného spôsobu platby.


Musím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?

Nie, na vytvorenie objednávky stačí použiť výber rýchly nákup. Registrácia je však veľmi jednoduchá a získate ňou prehľad o svojich objednávkach. Všetko čo je potrebné je meno, e-mailová adresa a heslo.

Môžem stornovať svoju objednávku, keď ešte nebola odoslaná?

Stornovanie objednávky je možné v prípade, že tvoja objednávka ešte nebola spracovaná na našom sklade. Náš sklad však spracováva objednávky rýchlym tempom, preto sa môže stať, že už po pár minútach nebude možné objednávku stornovať.

 

Môžem objednávku zadať aj telefonicky?

Bohužiaľ, objednávanie prostredníctvom telefónu nie je momentálne možné. Náš zákaznícky servis je ale v prípade akýchkoľvek otázok ohľadom objednávok, objednávok na zákazku, reklamácie alebo procesu vrátenia tovaru k dispozícii na 00421 32 77 87 443


Môžem objednávať aj cez mobilné zariadenia?

Samozrejme, kedykoľvek si môžeš objednať tiež prostredníctvom tabletu alebo smartphonu. Jednoducho navštív náš e-shop cez internetový prehliadač vo svojom mobilnom zariadení, rozloženie webovej stránky je špeciálne prispôsobené.

Aká je minimálna hodnota objednávky?

Pre objednávky je stanovená minimálna hodnota 10,00€

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia